Gadeudvalgsmøde onsdag 13. august 2025

Mødested: Hos Bryan i nr. 49
Mødetid: 19.30
Mødet er åbent for alle i gaden

FORSLAG TIL DAGSORDEN

1. Godkendelse af dagsorden

2. Valg af referent

3. Planlægning af gademøde:

Gademødet finder sted i løbet af den 6. september på selve gadefestdagen. Indkaldelse sendes ud 14 dage før gademødet

Forslag til dagsorden for gademødet:

  • Velkommen
  • Valg af ordstyrer
  • Valg af referent
  • Godkendelse af dagsorden
  • Årsberetning fra gadeudvalget
  • Økonomien. Kasserer Flemming fortæller. Debat og godkendelse af regnskabet.
  • Godkendelse af forslag til nye vedtægter for gaden
    Forslag til nye vedtægter vedlægges.
    Gadeudvalget har gennemskrevet de gamle vedtægter fra 1982 med henblik på forenkling og koordinering med HØFs vedtægter særligt hvad angår hvem der har stemmeret og hvem der kan vælges. De nuværende vedtægter kan læses på gadens hjemmeside.
  • Valg til gadeudvalget. Gadeudvalget består pt. af: Malene 36, Flemming 32, Bryan 49, Signe 5, Lars 17, Mikala 35 og Christian 41. Vi i udvalget fortsætter gerne – men nye ansigter er meget velkomne
  • Dato og opgaver for næste Store Fejedag
  • Eventuelt: Ideer og forslag til det nye gadeudvalgs arbejde

4. Vedtagelse af nye gadevedtægter:

Udkast til nye vedtægter kan ses her. De aktuelt gældende vedtægter fra 1982 kan læses på gadens hjemmeside her.

Bryan og Jesper har gennemgået alle hidtidige forslag og bemærkninger samt søgt harmonisering med HØF´s vedtægter (især mht. valgret og valgbarhed) og foreslår en samlet opdatering og gennemskrivning af de fleste punkter.

De nye vedtægter tænkes fremlagt på det kommende gademøde 6. september dvs. I må meget gerne komme med alle jeres bemærkninger snarest muligt for at der kan samles op og præsenteres forslag til færdige løsninger på gadeudvalgsmødet.

5. Planlægning af gadefest.

Endnu har ingen meldt sig med gode ideer til festtema.

6. Næste møde – Dato og sted

Kommentarer er lukket